Ανοίγει η ειδική γραμμή εξυπηρέτησης πολιτών (helpdesk) για το πρόγραμμα «Εξοικονομώ-Αυτονομώ».

 Ανοίγει η ειδική γραμμή εξυπηρέτησης πολιτών (helpdesk)  για το πρόγραμμα «Εξοικονομώ-Αυτονομώ».  Τηλέφωνο Helpdesk: 2106241829
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση του ΥΠΕΝ, στόχος της δημιουργίας (helpdesk) είναι η  καλύτερη ενημέρωση – προετοιμασία των ενδιαφερόμενων και πραγματοποιείται σε συνέχεια και της προδημοσίευσης των βασικών σημείων του Οδηγού του προγράμματος την προηγούμενη εβδομάδα.

  1.  ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ “ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΩ ΑΥΤΟΝΟΜΩ” ΕΔΩ 
  2. ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ “ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΩ ΑΥΤΟΝΟΜΩ” ΕΔΩ

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στο τηλέφωνο 210 6241829 (20 γραμμές), το οποίο θα λειτουργεί καθημερινά –εργάσιμες ημέρες- από τις 07.00 το πρωί έως τις 21:00 το βράδυ. Σημειώνεται ότι το helpdeskξεκινά νωρίτερα και είναι πιο διερυμένο σε σχέση με τους προηγούμενους κύκλους του «Εξοικονομώ», ώστε να ανταποκρίνεται στο αυξημένο μέγεθος του προγράμματος και να καλύπτει τις ανάγκες πληροφόρησης για τις αλλαγές που προβλέπονται.

Η τηλεφωνική εξυπηρέτηση θα καλύπτει όχι μόνο τα «βασικά» ερωτήματα (ποιοι είναι δικαιούχοι, οδηγίες για την υποβολή της αίτησηςκλπ.) αλλά και

εξειδικευμένα θέματα για τις επιλέξιμες παρεμβάσεις, τη χρήση της πλατφόρμας κ.α. στα οποία θα απαντούν μηχανικοί και εξειδικευμένοι τεχνικοί σύμβουλοι.

Επιπροσθέτως, οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να υποβάλλουν ερωτήσεις μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση support.exοikonomo@prv.ypeka.gr

Υπενθυμίζεται ότι η πλατφόρμα υποβολής αιτήσεων για το «Εξοικονομώ-Αυτονομώ» θα ανοίξει στις 30 Νοεμβρίου 2020.

Τηλέφωνο Helpdesk: 2106241829

Ώρες λειτουργίας: 07:00-21:00

EmailHelpdesk: support.exoikonomo@prv.ypeka.gr